ח"כ בן גביר: "הכתובת הייתה על הקיר, זו ממשלה מסוכנת"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ בן גביר: "הכתובת הייתה על הקיר, זו ממשלה מסוכנת"

    ח"כ איתמר בן גביר אומר לאבי מימרן במהדורה המרכזית כי "הכתובת הייתה על הקיר. ממשלת בנט לוקחת את הכי קיצוניים ונותנת להם תקציבים. בושה שאלה השותפים. זו ממשלה מסוכנת"

    צילום: פלאש 90
    8:26
    01.05.24
    חדשות קול חי No Comments on אזעקות בצפון; צה"ל תקף בחמישה מרחבים בדרום לבנון | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איתמר בן גביר שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לפיגוע הקשה שאירע בבאר שבע: "אני חושב שהכתובת הייתה על הקיר. ההודעה המזוויעה הזו של רע"מ – הסימטריה הזו כאילו היהודים גם ידיהם במעל. בושה וחרפה שאלה השותפים של בנט. אני צועק כבר חודשים שהכתובת על הקיר. המפכ"ל אמר לפני שבועיים – אנחנו לא הולכים לאכוף את החוק ברמדאן".

    בן גביר הוסיף "אבל שלא תטעה, אצל יהודים – אתמול 400 שוטרים הרסו בתי כנסת בכמה גבעות, אבל אצל הערבים אין דין ואין דיין. הם מרגישים בעלי הבית. מערב פרוע. השר הכושל בר לב יש לו יוזמה – לקחת לאזרחים את הנשק. אם לאזרח הגיבור הזה שירה היום במחבל לא היה נשק – הוא היה חלילה נרצח גם הוא בפיגוע. זו ממשלה שמתבססת על התנועה האיסלאמית ומזה בדיוק הזהרנו. הממשלה הזו מסוכנת".

    לדבריו "בתקופה האחרונה זה הפך להיות יותר קיצוני. ממשלת בנט לוקחת את הכי קיצונים ולהם נותנת תקציבים. ונכון, גם הממשלות הקודמות לא נקיות מאחריות. אם הייתי יושב בממשלות הקודמות – הייתי אומר לנתניהו שההפקרות בנגב היא קו אדום אצלנו ועל ידי בנט אנו מקבלים הכפלה של המצב".



    0 תגובות